26
01/2010
7

2010. Január 26. | Kedd

A mai napra szinten jegkorong a menu, kis focival megspékelve. :)

Kezdjuk talan az NHL -el:

Edmonton-Chicago 2 - A chicago elozo meccset elvesztette, hasonlokeppen az edmonton is. A tabellaban a Chicago a 2. mig az Edmonton az utolso helyet foglalja el, ezert szinte nem tudom elkepzelni, hogy a Chicago ma kikapjon. Semmi jel nem utal arra, hogy az Edmonton meg hazai palyan is meglepetest tudna okozni. Kiemelkedo jatekosi teljesitmeny nincs, mig a Chicago kapusa brillirozik, ugyhogy mindenkepp egy egy 4:1, 3:1 -es eredmenyt tippelek.

Ottawa-New jersey X - Ez egy nagyon nehez meccs lesz mindket fel szamara. A mult heti New Jersey teljesitmenyevel igaz nem voltam megelegedve, de bizok benne h a mai meccsre felebrednek. Azonban az Ottawa 6 meccsen veretlen zsinorban, raadasul most naluk a hazai palya elonye, de ugy gondolom h az ordogok meg igy is veszelyesek tudnak lenni. En mindenesetre ezt a meccset kihagyom a mai szelvenyembol, habar ha nagyon fogadnom kellene ra akkor mindenkepp 1X a tippem.

NY Islanders - Washington 2 - A new york elozo merkozoeset elvesztette, a washington viszont 6 meccs ota remekel, es nagyon goleros. Bizok benne, hogy ma meg lesz a hetedik meccs ota tarto veretlenseg.

Toronto - Los Angeles 2 - Errol nem akarok sok szot ejteni, a tippem 2-es. :D

Florida - Montreal X -Ket joformaban levo csapatrol beszelunk. A montreal 2 mig a florida egy meccs ota veretlen, az eroviszonyok mintha kicsit megis a Montreal fele billennenek, azonban a hazai palya elonye miatt valoszinunek az X -et tartom.

Es akkor foci:

Le Mans - Bordeaux 2 - Habar nehez ilyen meccseket megtippelni, de a bordeaux van annyira jo formaban, hogy idegenben nyerni tudjon.

Tottenham - Fulham 1 - A Tottenham az utobbi idoben jol szerepel, nem tudom elkepzelni, hogy otthoni palyan ne hozzak a 3 pontot.

na mara egyelore ennyi, sok szerencset mindenkinek

** UPDATE**

A ket foci ugye bejott, sajnos nekem a liverpool elvitte a szelvenyemet. (Hirtelen felindulasbol raktam a Liverpoolra de soha tobbet nem csinalok ilyet.) :)

+ ami erdekes meg, hogy a Lulea - Brynas meccset habar nem irtam be a tippjeim koze, de sikerult egy dontetlent elkapni egy 4,10 -es szorzoert. Sajnos a pool meccs azt a szelvenyt is elvitte. Na majd holnap.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://sportfogado.blog.hu/api/trackback/id/tr341703438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kapus 2010.01.26. 19:46:23

szeva
köszi az NHL és a többi infot és tippeket
még csak annyit ,hogy játsz kombi szelvényt
pl 5/4 -be nyertél volna

1kapus 2010.01.26. 19:49:40

a mai 7 mérkőzést 7/5-be ha 7-ből
jön 5 tuti a nyerés sok sikert hozzá

sportfogado · http://sportfogado.blog.hu 2010.01.26. 20:57:09

@1kapus:

koszi

vegulis csak az elso harom, es az utolso ket meccset raktam meg, + raktam egy sved jegkorongot (Lulea - Brynas) az most megy a harmadik harmadban 1:1 ami nekem nagyon jo :)

+ raktam egy meglepetes szelvenyt nottingham - qpr 1. felido vendegre

hatha
es sok sikert neked is

sportfogado · http://sportfogado.blog.hu 2010.01.26. 21:20:56

a lulea- bryna -st vegul jol ereztem: 3:3 lett 4,10 -es szorzoert :)

1kapus 2010.01.27. 14:58:20

Szeva és gratula a jók a tippjeid kösz érte
igaz nem raktam mixet de a tippjeidből
nagyon sok a jó és infót is irsz hozzá ez király
sztem 4/3,5/3,6,3,6/4,6/5,7/5-ös kombi
összeválogatásához szinte 100%-os nyerést
garantál főleg az NHL tippjeidnél ahhol a magas
oddsok miatt Tehát azt javaslom,hogy kombiba
játsz és tuti a nyerés Én továbbra is válogatok a
tippjeidből köszönet érte

1kapus 2010.01.27. 15:16:29

@sportfogado: szeva
nagyon jók voltak a tippjeid bár én
nem rakam mixet ,de ha bátran játszod a
kombikat pl 4/3,5/3,5/4,6/3,6/4,6/5vagy a
7/5valamelyikét nagyobb az esélyed a nyerésre
föleg az NHL ahhol magasak az oddsok itt ha pl
6-3 találsz már nyertél és az NHL sztem neked
profin megy
süti beállítások módosítása